Risu x GQ
No nyt! Mahtavia uutisia, herrat – meidän Risu on tehnyt ensiesiintymisensä ikonisessa brittien GQ -lehdessä
GQ eli Gentlemen’s Quarterly on yksi laajalevikkisempiä miestenlehtiä ja ilmestynyt jo 1930-luvulta lähtien. Monipuolisesti erilaisia lifestyle-aiheita, kuten muotia, komeudenhoitoa ja viihdemaailman uutisia käsittelevä lehti halusi esitellä myös Risun syyskuun numeronsa ”The Grooming Edit” -artikkelissa. Onnea Risu! Hienoa nähdä suomalainen miesten luonnonkosmetiikkatuote samoissa kansissa maailmanluokan tähtien kanssa – Finnish Your Style
Risu Brand
2015 perustettu Risu Brand syntyi intohimosta luoda parranhoitosarja miehille, jotka arvostavat laatua ja kotimaista käsityötä. Risu-tuotteet saavat inspiraationsa niin pohjoisen karusta luonnosta kuin kaupungin sykkeestäkin.
Brändistä on kasvanut yksi Suomen johtavista miesten luonnonkosmetiikkasarjoista, ja merkiltä löytyy laadukkaat tuotteet parran- ja hiustenhoitoon. Risu-tuotteet valmistetaan huolellisesti valituista raaka-aineista käsityönä Suomessa.
Risu on GROOMin oma tuotemerkki, ja brändin kulmakivet ovat alusta lähtien olleet luonnonmukaisuus, korkea laatu ja kotimaisuus.