BLACK FRIDAY ETKOILUA! Verkkokaupassa ilmaiset toimitukset Postin ja Matkahuollon noutopistepaketeille koodilla: freedelivery

Toimitusehdot

Yleistä verkkokaupasta

GROOM Verkkokauppa on suomalainen ja kaikki tuotteet pakataan Helsingin Kalevankadulla sijaitsevalla varastolla. Verkkokaupan tuotteita myy GB Finland Oy / GROOM Parturit, y-tunnus 3277732-4. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta groom.fi/verkkokauppa.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilatut tuotteet, tilauksen hinta, toimitusosoite sekä toimituskulut. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Jos olet alle 18 vuotias, täytyy sinulla olla huoltajan hyväksyntä tilatessasi meiltä.

Toimitusaika

Tilauksen toimitusaika on normaalisti 1-3 arkipäivää. Pyrimme pakkaamaan arkisin kello 14 mennessä tulleet tilaukset saman päivän aikana.

Huomioithan, että sekä Posti että Matkahuolto säilyttävät saapuneita tilauksia 7 päivää.

Toimitustapa ja toimituskulut

Asiakas valitsee toimitustavan/toimituskulut tilauksen yhteydessä.

  1. Toimitus Postin Pikkupakettina (toimitus kotiin postilaatikkoon 3,90 €)
  2. Toimitus Lähellä-Pakettina (toimitus Matkahuollon noutopisteeseen 4,90€)
  3. Toimitus Postipakettina (toimitus Postin pakettiautomaattiin tai postitoimistoon 6,90€)
  4. Toimitus Postin tai Matkahuollon Kotipakettina tai Kotijakeluna (toimitus kotiin 12,90€)

Veloitukseton toimitus:

  1. Nouto liikkeestä;
    • GROOM Garage (Eerikinkatu 33)
    • GROOM HQ (Kalevankatu 56a, noutoaika arkisin 9-16)
  2. Yli 60€ tilausten toimituskulut veloituksetta  (ei koske kotipakettia eli suoraan kotiin toimituksia)

Posti ja Matkahuolto lähettävät noutoilmoituksen tilauksella ilmoitettuun puhelinnumeroon ja sähköpostiin, liikkeestä noudosta ilmoitetaan sähköpostiin.

Vaihto ja palautus

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Vaihto ja palautus on asiakkaalle maksutonta, ja jokaista tilausta kohden on yksi maksuton vaihto tai palautus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Myös pakkauksen on oltava myyntikelpoinen. Vaihto-/palautusoikeus ei koske avattuja hygieniatuotteita, esim. vahat, partavaahdot, öljyt tms. vastaavat tuotteet.

Palautuksen voi tehdä postitse. Halutessasi vaihtaa/palauttaa tuotteen, olethan yhteydessä asiakaspalveluun tästä ja lähetämme sinulle palautustunnuksen ja muut palautukseen liittyvät ohjeet. Liitä palautuksen mukaan kopio tilausvahvistuksesta.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vuorokauden kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan tilillenne.

Noutamaton lähetys

Lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin tilauksen palauttaminen. Mikäli asiakkaan lähetys palautuu meille Postista/Postin noutopisteestä tai Matkahuollolta noutamatta jättämisen johdosta, palautamme automaattisesti rahat tilatuista tuotteista poislukien postikulut.

Jos tilaus on tehty postikuluitta (esimerkiksi kampanjakoodilla, jolla saa maksuttoman toimituksen tai tilauksen arvo on ylittänyt ilmaisen toimituksen rajan) vähennämme palautuksesta postikulujen osuuden.

Emme lähetä noutamattomia lähetyksiä uudelleen. Jos haluat vastaanottaa tilatut tuotteet uudelleen, voit tehdä verkkokaupan kautta uuden tilauksen.

Tilauksella väärin ilmoitettu puhelinnumero ja/tai sähköposti voi johtaa siihen, että saapumisilmoitus jää tulematta. Huomioithan tilatessasi myös, että Postin ja Matkahuollon säilytysaika on 7 päivää, ja varmistat että olet paikalla noutamassa lähetystä.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut / vioittunut kuljetuksen aikana tai sinulle on toimitettu väärä tuote, tulee tehdä ilmoitus välittömästi asiakaspalvelu lomakkeen kautta. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksen aikana, on tuotteesta tehtävä välittömästi jo noutovaiheessa reklamaatio toimittavalle taholle.

Maksut

Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

GROOM Parturiliikkeestä ostetut tuotteet ja tarvikkeet

Asiakaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa GROOM Parturiliikkeestä ostamansa käyttämätön ja myyntikelpoinen tai viallinen tuote 14 vrk:n sisällä ostamisesta samaiseen parturiliikkeeseen kuittia vastaan.

Muuta

Pidätämme oikeuden toimitusehtojemme muuttamiseen.
GB Finland Oy / GROOM Parturit käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Tiedustelut

Ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluun.

 

Siirry takaisin sivun alkuun