Nettisivumme ovat uudistuneet!

GROOM-uutiset ja tapahtumat

GROOM Q&A

24.5.2021

Haluamme helpottaa GROOM kokemustasi ja sitä varten olemme koostanut yhdelle sivulle usein kysytyt kysymykset. Toivottavasti tämä helpottaa sinua asioimaan kanssamme.

Mitä eroa GROOMilla on muihin parturiliikkeisiin verrattuna?

Meidän mielestämme luonnollisesti paljonkin. Ensimmäisenä tulee mieleen, että meillä ei panosteta siihen, että saisimme asiakkaat mahdollisimman nopeasti pihalle. Haluamme panostaa asiakaspalveluun ja laatuun mutta tiedostamme myös, että miehet eivät jaksa istua tuntitolkulla parturissa. Toisena mieleen tulee säännölliset, viikoittaiset koulutuksemme, millä haluamme jatkuvasti kehittää GROOM Way -parturointiamme. Ja vaikka olemmekin ketju, haluamme silti olla henkilökohtainen sekä persoonallinen.

Onko pakko varata aika vai voinko tulla ilman ajanvarausta?

Voit tulla ilman muuta myös ilman ajavarausta, mutta suosittelemme varaamaan ajan varsinkin klo 15 jälkeen kun meillä listat rupeavat täyttymään. Varsinkin pidempiä palveluita on silloin hankalampi mahduttaa listoille, joten varaamalla ajan etukäteen varmistat että pääset juuri silloin kun sinulle sopii. Näemme kuitenkin joka liikkeestä kaikkien liikkeidemme varaustilanteen eli parturimme osaavat suositella sinulle lähintä vapaata aikaa ja GROOM-liikettä tarvittaessa.

Pystynkö varaamaan ajan haluamalleni parturille?

Tottakai pystyt. Ajan voi helposti varata haluamallesi parturille nettiajanvarauksestamme tai soittamalla liikkeeseen. Liikkeiden yhteystiedot löytyvät täältä.

Miten voin perua tai siirtää parturiajan?

Oman tilin kautta voit muuttaa varaustasi, kun siihen on aikaan vähintään 24h. Alle 24h muutoksista pyydämme ilmoittamaan aina soittamalla suoraan liikkeeseen. Mikäli et saa liikkeeseen yhteyttä voit olla yhteydessä asiakaspalveluun niin olemme mielellään avuksi.

Mitkä maksutavat toimivat liikkeissä?

Parturiliikkeissä maksutapoina käyvät korttimaksut, ennakkoon ostettu lahja- tai sarjakortti tai MobilePay. Olemme Cash Free eli emme vastaanota käteistä.

Olen uusi asiakas ja en tiedä mikä palvelu sopisi parhaiten minulle?

Hiustenleikkaukseen tullessasi suosittelemme Special 45min hiustenleikkausta. Näin meillä on enemmän aikaa konsultoida, jotta olemme samalla aaltopituudella ja lopputuloksesta tulee viimeisen päälle oleva GROOM hiustenleikkaus. Jatkossa Basic 30min riittää mikäli käyntivälisi on n. 4vkoa.

Parrakkaille asiakkaillemme suosittelemme ensimmäisellä käynnillä 30min parranmuotoilua. Näin meillä on riittävästi aikaa muotoilla parta ja ajaa rajat veitsellä. Jatkossa 15min parrantrimmaus riittää mainiosti ylläpitoon mikäli käyntivälisi on n. 4vkoa.

Kannattaa myös tutustua palvelupaketteihimme, joihin olemme niputtaneet suosituimmat palvelumme yhdeksi kokonaisuudeksi.

Pitääko minun tietää millaista hius- tai partamallia haluan ja mistä löytäisin ideoita uuteen tyyliin?

Sinulla ei välttämättä tarvi olla ajatusta uudesta tyylistäsi tullessasi meille. Parturimme ovat koulutettuja ammattilaisia ja näkevät millainen hiustyyli ja/tai partamalli sopii sinulle parhaiten. Inspriaatiota ja ajatuksia uuteen tyyliisi voit käydä hakemassa meidän Instagramista @groomparturit. Mikäli kyse on tyylin muutoksesta niin suosittelemme valitsemaan pidemmät palveluajat (ks. edellinen kohta).

Onko meillä käytössämme vuosijäsenyyttä?

Meillä ei ole eri tasoisia vuosijäsenyyksiä. Meille kaikki asiakkaat on yhtä arvokkaita ja emme halua pistää heitä eri järjestykseen ja jonottelemaan. Mikäli käyt meillä säännöllisesti parturissa, suosittelemme tutustumaan 6-Pack- ja 12-Pack –sarjakortteihimme, joilla saat säästöä parturikuluihisi ilman, että joudut tinkimään muista eduistasi.

Miten tyytyväisyystakuu toimii? Saako rahat takaisin jos en ole tyytyväinen?

Mikäli et ole tyytyväinen saamaasi palveluun on sinulla oikeus tulla 7pv sisällä, kuittia vastaan, mihin tahansa liikkeistämme korjauttamaan tekemämme työ. Mikäli et ole vielä korjauksenkaan jälkeen tyytyväinen tai mielestäsi korjausta on mahdoton tehdä niin olemme sen verran ammattiylpeitä, että maksamme mieluummin rahat takaisin, kuin tekisimme tyytymättömiä asiakkaita ja rahastaisimme siitä. Korvausasioissa pyydämme asiakkaitamme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun groom.fi/asiakaspalvelu.

Mikäli jäi vielä kysymyksiä mihin emme vastanneet, niin ota meihin yhteyttä asiakaspalveluun ja vastaamme mielellämme kysymyksiisi.

brbr tuotteet

BRBR - Professional edge. Nordic Values.

BRBR tuo parturiammattilaisten suunnittelemat ja käyttämät tuotteet kaikkien ulottuville. Barber life -käsitteen hengessä tuotteissa tuoksuu maailmankuulut drinkit.

Lue lisää

Siirry takaisin sivun alkuun