Risu x GQ Magazine Cover

Tuotearvostelut ja suositukset

Kansainvälinen miestenlehti GQ esittelee Risun syyskuun numerossaan

18.8.2021

Risu x GQ

No nyt! Mahtavia uutisia, herrat – meidän Risu on tehnyt ensiesiintymisensä ikonisessa brittien GQ -lehdessä

GQ eli Gentlemen’s Quarterly on yksi laajalevikkisempiä miestenlehtiä ja ilmestynyt jo 1930-luvulta lähtien.  Monipuolisesti erilaisia lifestyle-aiheita, kuten muotia, komeudenhoitoa ja viihdemaailman uutisia käsittelevä lehti halusi esitellä myös Risun syyskuun numeronsa ”The Grooming Edit” -artikkelissa. Onnea Risu! Hienoa nähdä suomalainen miesten luonnonkosmetiikkatuote samoissa kansissa maailmanluokan tähtien kanssa – Finnish Your Style

GQ Magazine Cover

Risun esiintyminen GQ lehdessä

Risu Brand

2015 perustettu Risu Brand syntyi intohimosta luoda parranhoitosarja miehille, jotka arvostavat laatua ja kotimaista käsityötä. Risu-tuotteet saavat inspiraationsa niin pohjoisen karusta luonnosta kuin kaupungin sykkeestäkin.

Brändistä on kasvanut  yksi Suomen johtavista miesten luonnonkosmetiikkasarjoista, ja merkiltä löytyy laadukkaat tuotteet parran- ja hiustenhoitoon. Risu-tuotteet valmistetaan huolellisesti valituista raaka-aineista käsityönä Suomessa.

Risu on GROOMin oma tuotemerkki, ja brändin kulmakivet ovat alusta lähtien olleet luonnonmukaisuus, korkea laatu ja kotimaisuus.

Suosittu Depot-sarja vihdoin GROOMissa

DEPOT tuotteilla on yksinkertainen, monipuolinen ja nykyaikainen lähestymistapa miesten komeudenhoitoon. Laadukkaat, yksinkertaiset ja helppokäyttöiset tuotteet muodostavat kattavan tuotevalikoiman, josta löytyy spesifisiä tuotteita erilaisiin tarpeisiin. Depotin miehiset tuotteet ovat syntyneet perinteisiä tuotereseptejä noudattaen, todelliset ”must-have”  klassikot päivitettynä tämän päivän miehelle.

Tuotteet ovat nousseet liikkeissämme partureiden suosikiksi ja myydyimpien tuotteiden kärkeen!

Tutustu tuotteisiin

Siirry takaisin sivun alkuun